GRUPA PSZCZÓŁEK
6.30 - 8.00 Schodzenie się dzieci. Rozmowy indywidualne. Swobodna zabawa w wybranych kącikach zainteresowań.
8.00 - 8.20 Ćwiczenia poranne, zabawy muzyczno - ruchowe, integracyjne. Praca indywidualna, ćwiczenia logopedyczne.
8.20 - 8.30 Przygotowanie do śniadania: czynności porządkowe, higieniczne, samoobsługowe.
8.30 - 9.00 Śniadanie - kształtowanie nawyków kultularnego i samodzielnego sożywania posiłków.
9.00 - 9.10 Czynności higieniczne po jedzeniu.
9.10 - 9.30 Zajęcia dydaktyczne realizowane wg podstawy programowej oraz programu wychowania przedszkolnego. Rozwijanie umiejętności plastycznych, muzycznych, matematycznych, językowych.
9.30 - 9.50 Zabawy swobodne w wybranych kącikach zabaw.
9.50 - 10.00 Czynności porządkowe, higieniczne, samoobsługowe związane z wyjściem na dwór.
10.00 - 10.40 Pobyt na drowrze. Spacer, zabawy na placu przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze.
10.40 - 10.50 Czynności higieniczne, samoobsługowe przed obiadem.
10.50 - 11.30 Obiad II danie, przestrzeganie zasad prawidłowego zachowania podczas spożywania posiłku, ćwiczenie umijętności posługiwania się sztućcami. Czynności higieniczne przed odpoczynkiem, mycie zębów.
11.30 - 13.30 Odpoczynek - leżakowanie, słuchanie opowiadań, bajek, muzyki relaksacyujnej.
13.30 - 13.50 Czynności porządkowe, higieniczne przed posiłkiem.
13.50 - 14.20 Obiad I danie oraz podwieczorek, czynności higieniczne.
14.20 - 16.30 Realizacja programu wychowania przedszkolnego, zabawy ruchowe, gry dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne. Rozmowy i praca indywidualna. Zabawy samorzutne w kącikach zainteresowań. Rozchodzenie się dzieci do domów.
GRUPA BIEDRONEK
6.30 - 7.40 Schodzenie się dziedi. Rozmowy indywidualne. Swodbodna zabawa w wybranych kącikach zainteresowań, zabawy muzyczno - ruchowe.
7.40 - 7.50 Czynności higieniczne, samoobsługowe, przygotowanie do śniadania.
7.50 - 8.10 Śniadanie, przestrzeganie zasad prawidłowego zachowania podczas spożywania posiłków. Angażowanie dyzurnych do pomocy przy sprzątaniu.
8.10 - 8.20 Czynności higieniczne po śniadaniu.
8.20 - 10.20 - Zajęcia dydaktyczno - wychowawcze zgodne z podstawą prodgramową i programem wychowania przedszkolnego. W przerwach zabawy swobodne w kącikach zainteresowań.
10.20 - 10.30 Czynności samoobsługowe związane z wyjściem na zewnątrz.
10.30 -11.30 Pobyt na świeżym powietrzu - spacer, obserwacje przyrodnicze, zabwy na placu zabaw.
11.30 - 11.40 Czynności higieniczne - przugotowanie do obiadu.
11.40 - 12.00 Obiad II danie. Przestrzeganie zasad prawidłowego zachowania podczas posiłku.
12.00 - 12.15 Czynności higieniczne po posiłku.
12.15 - 13.10 Odpoczynek. Słuchanie wybranej pozycji z literatury dziecięcej, muzyki relaksacyjnej.
13.10 - 13.20 Czynności samoobsługowe, porządkowe i higieniczne przygotowujące do posiłku.
13.20 - 13.40 Obiad I danie i podwieczorek.
13.40 - 13.50 Czynności higieniczne po posiłku.
13.50 - 16.30 Realizacja programu wychowania przedszkolnego, zabawy ruchowe, gry dydaktyczne, stolikowe, zabawy inspirowane przez dzieci. Pobyt na świeżym powietrzu.
GRUPA MOTYLKÓW
6.30 - 8.00 Schodzennie się dzieci. Rozmowy indywidualne i w małych grupach, zabawy swobodne przy niwielkim udziale osoby dorosłej, wspieranie samodzielnych działań dzieci, gry i zabawy dydaktyczne, stolikowe, praca indywidualna z dzieckiem.
8.00 - 8.10 Czynności porządkowo - gospodarcze, czynności higieniczne, przygotowanie do śniadania.
8.10 - 8.30 Śniadanie - wdrażanie do kultularnego spożywania posiłków.
8.30 - 8.40 Czynności higieniczne, przygotowanie do zajęć.
8.40 - 11.10 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą zgodnie z Podstawą programową wychowania przedszkolnego. Kształtowanie właściwej postawy społecznej. Stwarzanie sytuacji sprzyjajacych podejmowaniu inicjatywy przez dzieci. Zabawy integrujące grupę. Działania plastyczno - techniczne, ćwiczenia ogólnorozwojowe doskonalące percepcję wzrokową, słuchową, dotykową. Ćwiczenia grafomotoryczne. Zajęcia umuzykalniające i sprawnościowe. Zajęcia na świeżym powietrzu - gry, zabawy ruchowe, zajęcia przyrodnicze, wycieczki, spacery, zabawy tropiące.
11.10 - 11.20 Czynnności higieniczne, przygotowanie do obiadu.
11.20 - 11.40 Obiad II danie, wdrażanie do kulturalnego spożywania posiłków.
11.40 - 12.00 Czynności higieniczne
12.00 - 12.30 Relaks i wyciszenie - słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej
12.30 - 13.30 Praca indywidualna, rozwijanie uzdolnień i zainteresowań. Zabawy dowolne według pomysłów dzieci.
13.30 - 13.40 Czynności higieniczne, przygotowanie do posiłku.
13.40 14.00 Obiad I danie i podwieczorek.
14.00 - 16.30 Wspomaganie indywidualnego rozwoju dziecka poprzez dostarczanie róznorodnych bodźców podnoszących jego kompetencje i umiejętności. Zabawy i zajęcia rytmiczno - ruchowe, rozwijanie poczucia rytmu, pamieci i słuchu muzycznego. Zabwy dowolne w kącikach zainteresowań , gry i zabawy grupowe w małych zespołach lub indywidualnie. Zabawy w ogrodzie.